مونالیزا با کمی ریش و سیبیل

با خط زخمی عمیق بر پیشانی

مونالیزا با کمی ریش و سیبیل

با خط زخمی عمیق بر پیشانی

۱-یکی از سه تا کار جدیدم که روز ۳۰/۵/۹۱تموم شد. 

نمایی از دیواره ی تخت جمشید . 

طراحی اورجینال و مستقل بدون دخالت استاد. 

مداد کنته در ابعاد یک متر در ۷۰س. بین ۱۵۰ سال تا ۲۰۰ سال ماندگاری.

پیش فروش شده به دو توریست آلمانی از اواسط کار حدودن یک ماه ۱پیش پیش خریدکردن  تا پاییز که برای بردنش بیان.  

 

 

۲- تقدیم نامه ای که در پشت کار به فارسی و انگلیسی نوشته شد : ادامه ی مطلب

  

 

  این تابلو و زحمتهایی که براش کشیده شد و احساسی که نیروی  محرکه ی من برای نقاشی هم اینکار و هم همه ی کارهام بوده و هست و خواهد بود رو با افتخار تقدیم میکنم به کسی که خیلی خیلی زیباتر از این نقاشی و تمام نقاشی ها قلب و روح و زندگی من رو با هنرمندیه توصیف ناپذیری نقاشی کرد. هنر از عشق میاد و عشق از معشوق و معشوق خورشیدی ست که بی پایان عشق و زیبایی و هنر میتاباند و عاشق تنها مانند نور ماه انعکاسی از تابش این خورشید است پس هر چه هست و دارم و به هر چه برسم همه انعکاس تابش سخاوتمندانه ی عشق و نیرویی ست که همسرم بیچشمداشت همیشه به من بخشیده.کسی که نه من و نه هیچ نقاشی هیچگاه نخواهد توانست نه صورت زیبا و نه روح و مهربانی زیبایش را آنطور که  هست به تصویر بکشد.

اغراق نیست هر چه بیشتر تشکر کردن از عاطفه ی عزیزم.تقدیم تک تک نفس هایم به تو و قدردانی به خاطر تک تک تپش های قلبم که برای تو میزند هم هرگز کافی نخواهد بود.میدانم و میدانی.  

 

۳۰/۵/۹۱

نظرات 8 + ارسال نظر
ف@طمه سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:14 ب.ظ

نقاشیا باز نشد ولی چه قدردانی قشنگی:)

مرسی :)

مولود چهارشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:40 ق.ظ http://epizod3.mihanblog.com


مولود چهارشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:49 ق.ظ http://epizod3.mihanblog.com

چرا 3تا کشیدید!یعنی به خاطر وسواس توی کارتون؟یا جلب رضایت اونا!؟
مداد کنته در ابعاد 1متر در هفتاد!!...؟؟؟
میشه این پست رو ازتون بخوام توضیح بدید
من کنته کار میکنم
ولی به دلایلی مدتیه نمیونم کاره طرحی انجام بدم..
ماندگاریشو از کجا حدس زدید؟
اورجینالش تعریف بود یا باز کاره خاصی انجام دادید رو کارتون؟
اخه من از سنگ جوشکاری برای لطافت کارم استفاده میکنم
یک کاره ابتکاریه گفتم شاید اینا هم کارای هست که توضیحی پشتشه...
ببخشید کلی سوال پرسیدم

نه اینا همشون چنتا عکس از یه کارـ

آره اصولن یا 50 در هفتاد کار میکنیم یا صد در هفتاد یا اگر بزرگتر باشه مقوای متری میخرم و خودم میبرم.

احتمالن شما به سبک سنتی کار میکنی کنته رو. چنتا سبک هست. این سبک تقریبن ابتکاریه.فرق داره خیلی.

موندگاری مداد کنته به خاطر ماده روغنی ای که بهش اضافه شده حدودن بین 150 تا 200 سال تخمین زده شده.

اورجینال بودن چندجور تعریف داره . چنتا علت داره.اینکه طراحی کار دستی باشه. نه با پراژکتور یا دستگاه اپک یا میز نور یا کپی.یا اینکه از نقاشی دیگه ای کشیده نشده باشه.حتا بعضیا میگن عکسای کارم باید از خود نقاش باشه.

من نشنیدم راستش سنگ جوشکاری رو .

اگه بخاین مفصل براتون توضیح میدم:)

جلسه رسمیست چهارشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 03:51 ب.ظ http://jalase-rasmist.blogfa.com

خیلی خیلی قدردانی دلپذیری بود
و کارت هم
با وجودی که سررشته ای ندارم لذت بردم

شما لطف داری :)

رعنا چهارشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:59 ب.ظ http://rahna.blogsky.com

خیلی قشنگ بوووود این کاررر
واقعا" دستتون درد نکنه و خسته نباشید
خیلی خووووبه که اینجور فرهنگ ما رو میشناسن بقیه مردم!
موفق باشید همیشه ....

مرسی لطف داری ممنون

مولود پنج‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:15 ق.ظ http://epizod3.mihanblog.com

خوشحال میشم:)
راستش اصطلاح اورجینال رو تازه فهمیدم،نمیدونم سبکم سنتی هست یا خیر ولی کاملا عادیه و کار خاص و فوق العاده ای روش انجام نمیدم
اون چیزی که گفتید این سبک ابتکاریه و فرق داره خیلی میشه بپرسم فرقش تو چیه؟واسم جالبه

ببخشید اگر خیلی سوال میکنم حمل بر فضولی نشه من از بچگی اینده ی خودمو تو دنیای هنر میدیدم ایمان به کارم رو هم تو خودم میدیدم...ولی به دلیل مخالفت خانواده سر از رشته ی خشک مهندسی در اوردم ،بلاخره هم یک فرعی پیدا میکنم میزنم تو جاده اش و بیشتر براش وقت میذارم..
توضیحاتتون برام کمک کننده است 100درصد..تنکس

میتونم به استادی که پیشش کارمیکردم معرفیتون کنم اگرتهران باشین

راستش توضیح سبک خیلی مفصله . اما اگر بخاین حتمن

خیلی خوبه خوشحال میشم بتونم کمکی کنم :)

الهام(منو) شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:26 ب.ظ

خیلی قشنگه و خسته نباشی .
ایشالا تا همیشه از همسرت برا کارات تشکر کنی !!!
عاطییییییییییییییییییییییییییی کجایی ؟ بیا غش کن :دی

مرسی ممنون :)

Noosh دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:20 ب.ظ http://tekrarotekrar.blogfa.com

ham qadr dani ali bud ham naqqashia...
tabrik vaqean b hamchin zehno daste khallaqi....

mamnunam mersi

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد